smokahontas

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

blogg c:

Av Selma Svensson - 21 juni 2011 23:31

Hei. :3

Jag bestämde mej för att fixa en blogg. igen... xD

Men nu vill jag faktiskt försöka skriva!

Just nu sitter jag och pratar i skype. Ganska vanligt...

Jaja, jag kan väl skriva lite om mej själv.



Kallas: Cookie 
Ålder: 14 
Läggning: straight 
Gillar: att mysa och kramas plus att jag är en nörd när jag spelar xbox och wow c: 
Hatar: falska människor och falska rykten, lögner, players osv.. 
Älskar: mina vänner, familjen, och min katt! 
Bor: Kinna <.<
Röker: nope 
Snusar: nupe
Dricker: dricka 8D
Attityd: jag har en väldigt kaxig attityd, men är ni snälla är jag snäll tillbaka c:
Intressen: spela trummor, sjunga, shuffla, kolla film, mysa, va med kompisar, flumma, jag är jätte lättroad så :3


heido!

 
 
Ingen bild

Robin :D

22 juni 2011 00:54

smisk :3

Selma Svensson

22 juni 2011 01:08

meeeep meeeep 8D

 
Ingen bild

Robin :D

22 juni 2011 01:57

älskar deeeej:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Selma Svensson - 6 juli 2011 21:09

hejsan. nu är det selma som är tillbaka här c: idag har jag varit ute en stund med min gudsysters hund som vi brukar passa, jag och han lekte, jag badade honom med vattenslangen... han älskar det. sen vid sex tiden ikväll  var jag ute på en kvä...

Av Selma Svensson - 2 juli 2011 20:19

tjooo!   selma suger på att blogga så nu får jag göra det åt henne ist ;) .  selma sitter och spelar angry birds.. wihoo va social hon är ! D:  Var på OK och köpte cooca cola zero ! yää .  coolingar i kinna , asuum . FAN VAD JAG HAR HJÄRN S...

Av Selma Svensson - 28 juni 2011 15:36

hei, jag har varit dålig på att blogga... men jag har varit hos kompis i förrgår och igår , vi sov över :) sen igår när vi vaknade käkade vi frukost och försökte hitta på något att göra så vi tänkte sen att vi skulle bada i hennes pool, så vi gjo...

Av Selma Svensson - 23 juni 2011 15:08

hei alla. jag har varit sjuk i hela veckan och förra veckan, kul... sommarlovet har inte alls fått någon bra start. men jag börjar bli frisk, yay! :3 btw, länka gärna min blogg till folk, jag vill ha fler läsare! mitt liv har gått ganska my...

Presentation


Hej, fråga om det är något. c:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards